Lijeni ste za tjelovježbu? Nije problem, imamo i za vas nešto!

by Anđela Sabranović
lijeni ste

Lijeni ste za tjelovježbu? Ili ste možda samo među onim osobama koje jednostavno ne vole teretane, a traka za trčanje je sprava iz vaših noćnih mora? Ne brinite se, niste u tome usamljeni i u redu je priznati da ne želite tjelovježbu koja vas jednostavno ne raduje.

Srećom, postoje i laganije vježbe u kojima ćete sasvim sigurno uživati. Trebamo prihvatiti kako teške fizičke vježbe i kardio trening jednostavno nisu za sve nas. Ponekad je važnija taktika od intenziteta te tako primjerice pilates kojeg mnogi smatraju “sporim” zapravo pokreće sve one mišiće u tijelu koje niti jedan drugi oblik tjelovježbe ne može.
U nastavku smo izdvojili nekoliko prijedloga za tjelovježbe s kojima svakako trebate pokušati.

Jutarnje istezanje

Svoje jutro započnite laganim istezanjem u krevetu. Jednostavno svjesno istegnite svoje ruke, napravite kružni potez i to ponovite nekoliko puta. Poslije toga također lagano istegnite svoje noge i već poslije nekoliko dana primijetit ćete kako se tako bude sve stanice vašeg tijela i osjećate se jednostavno bolje.

Podizanje nogu

Dok ste još uvijek u krevetu, jednostavno se okrenite na bok i počnite podizati nogu. Napravite 50-tak ponavljanja obje noge.

Vježba “Pas prema dolje”

Jedna od vježbi koja ima jako puno benefita za vaše tijelo i poslije koje ćete se osjećati bolje naziva se “pas prema dolje”.
U nastavku pogledajte kako je izvesti pravilno.

Jumping jacks

Ne morate trčati dugo da biste malo ubrzali krvotok i pokrenuli organizam. Dovoljno je napraviti 40 ponavljanja popularne vježbe jumping jack.

Plank

Znamo da vam ovo možda i nije omiljena vježba, ali traje kratko i ne zahtijeva puno truda te je zbog toga idealna za sve one koji ne vole intenzivne treninge.

Čučnjevi

Jedna on prvih vježbi koju smo svi naučili zasigurno su čučnjevi. Ova klasična vježba je odlična za stražnjicu i gornji dio nogu, a svi znamo da su upravo ta područja najzahtjevnija.

Ples

Ako se i dalje ne nalazite u niti jednoj od navedenih vježbi, jednostavno pustite omiljenu pjesmu i plešite. Možda ćete se prvi dan osjećati neobično, ali uvjereni smo da će ovo postati fizička aktivnost u kojoj istinski uživate.

Šetnja

Ako kojim slučajem ni ples nije za vas, jednostavna šetnja gradom ili prirodom može biti odličan oblik tjelovježbe.

Za kraj možemo zaključiti samo da tko želi doista nađe način, a tko ne želi naravno izgovor. Vi sami odlučite kojoj ćete skupini pripadati.

Moglo bi vas zanimati i: Prilagodite trening menstrualnom ciklusu i olakšat ćete si vježbanje

Tekst: Anđela Sabranović

Foto: Pinterest

Možda će vam se svidjeti