Joga za početak i kraj dana – Kratke vježbe za koje vam treba 20 minuta

by Anđela Sabranović
joga

Početi i završiti dan tjelovježbom… Tako bi nekako izgledao savršen scenarij našeg dana, zar ne?
Nažalost, prva pomisao koja bi nas spriječila u tome je naravno nedostatak vremena. Kada pomislite samo na vrijeme koje dnevno trošite na mobitelu, shvatit ćete da i te kako svi mi imamo 20-tak minuta u danu za tjelovježbu.
Dokazano je kako jutarnje i večernje vježbanje ima mnoštvo benefita za naše fizičko i mentalno zdravlje, a bez njega sve drugo u našem životu gubi smisao.
Zato, izdvojite 10 minuta za sebe ujutro i 10 minuta navečer jer kada vam to pređe u naviku i kada se počnete osjećati bolje u vlastitoj koži, shvatit ćete kako ni ne želite živjeti bez barem nekog oblika tjelovježbe.
Naša preporuka je da vaš odabir bude joga jer uz nju možete postići toliko puno, za tako malo vremena.

Neki od benefita svakodnevnog prakticiranja joge su sljedeći:

– Prema istraživanju iz 2012. godine joga može značajno pomoći u kontroli ljutnje
– Dokazano je da joga pomaže ljudima brže zaspati, ali i smanjuje intenzitet buđenja.
– Tijekom 2017. godine je provedeno istraživanje koje je dokazalo kako joga može olakšati simptome najblažih oblika depresije.
– Oslobađanje od negativnih misli i općenito bolje raspoloženje.

JOGA ZA JUTRO

JOGA ZA VEČER

Nadamo se da će joga doista postati dio vaše svakodnevice jer vam redovito prakticiranje može pomoći da se više povežete sa sobom te da budete svoja najbolja verzija.

Tekst: Anđela Sabranović

Foto: onecommune.com

Moglo bi vas zanimati i: Joga na plaži – idealna aktivnost za opuštanje

Možda će vam se svidjeti