PATYKA – niche kozmetički brend ekskluzivno dostupan u Hrvatskoj

U srijedu, 22. ožujka u centru Zagreba, predstavljen je niche kozmetički brend PATYKA koji brine za ljude i za prirodu!

by Anđela Sabranović

Brunch druženjem u organizaciji tvrtke BRIOVITA hrvatskoj publici beauty entuzijasta, novinara i stručnjaka iz svijeta farmacije, predstavljen je PATYKA brend koji postavlja nove standarde u njezi kože ali i po pitanju brige za okoliš. Naime, svi PATYKA proizvodi su certificirani kao organski od strane ECOCERT-a – neovisne organizacije koja je priznata u cijelom svijetu. Stoga ne čudi velika zainteresiranost za ovaj francuski brend, a Hrvatska se može pohvaliti mapiranjem na karti Europe da upravo BRIOVITA posredovanjem je među prvima osim Francuske gdje je PATYKA dostupna.

Na početku je sve okupljene pozdravio direktor tvrtke BRIOVITA Karlo Kamenski, a potom je nazočnima kroz vrlo zanimljivu i edukativnu prezentaciju, cjelokupni brend PATYKA predstavio međunarodni direktor brenda, Tomas Lesage.

PATYKA je pariška kuća organske kozmetike čije podrijetlo datira iz 1920-ih. Sam naziv PATYKA potječe od starogrčke riječi APOTEKE što ovaj brend doista čini neizostavnim u asortimanu specijaliziranih poslovnica, a u Hrvatskoj se nalaze baš na selektiranim prodajnim mjestima jer ovako visoko kvalitetan brend to zaslužuje. Inače, PATYKA, rođena u Parizu i sa sjedištem u francuskoj prijestolnici (dakle, prava parižanka rekli bismo), nudi isključivo proizvode proizvedene 100% u Francuskoj.

Od svog osnutka, PATYKA donosi inovacije i izvrsnost u područjima biotehnologije i njene primjene u dermokozmetici i kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja, proizvodi brenda PATYKA odlikuju se s četiri misli vodilje koji su ujedno i stupovi njihovih vrijednosti: učinkovitost proizvoda, etična proizvodnja, izvrsnost u formulacijama te bogato iskustvo za sva osjetila.

PATYKA se ponosi svojom misijom stvaranja organskih proizvoda koji su učinkovitiji od konvencionalnih kozmetičkih proizvoda koristeći certificirane organske sastojke i način proizvodnje. Formulacije razvijaju sami, koje zbog opsežnog istraživanja odlikuju ugodnim teksturama i jedinstvenim mirisnim notama te čine organsku kozmetiku još privlačnijim izborom. Njihova misija je stvoriti proizvode koji su nježni prema Vašoj koži, ali i prema našem okolišu. Kako bi proizvodi brenda PATYKA bili certificirani od strane već spomenutog ECOCERT-a, svaki proizvod mora zadovoljiti specifične kriterije i stroge standarde. PATYKA je 2002. godine postala jedan od prvih kozmetičkih brendova na svijetu koji je certificiran kao organski s oznakom COSMOS od strane ECOCERT-a.

2021. godine PATYKA je dobila certifikat od uglednog AFNOR Certifikacijskog tijela za svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju. Ovo mjerilo društveno odgovornog poslovanja predstavlja njihovu predanost inovacijama i brigu prema okolišu.

PATYKA kao niche kozmetički brend je upravo trebao Hrvatskoj jer se time cijela jedna filozofija kozmetologije približila našoj publici, razbijajući brojne mitove o nemogućnosti stvaranja proizvoda koji su djelotvorni za kožu, a istovremeno sinergijski s prirodom. Nadohvat ruke, kroz odabrana prodajna mjesta u Hrvatskoj, PATYKA donosi luksuz za kožu i ljubav za prirodu! Osvojiti će vas svojim divnim prozračnim teksturama, ali i pakiranjem s kojim se pazilo do svakog detalja. Pa ćete zasigurno primijetiti i origami sustav kutijica u koje su proizvodi pakirani kako bi se smanjio svaki mogući plastični otpad kao i refilni sustav za kreme u staklenim posudama…

PATYKA je novost na hrvatskom tržištu kao brend, ali vjerujemo da će donijeti visoko promišljene standarde koje će usvojiti i svi drugi kad je u pitanju briga kako za kožu tako i za okoliš!

Moglo bi vas zanimati i: Yang Sheng – Koncept kineske medicine koji potiče na holistički pristup zdravlju i njezi

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!