Jutarnje navike uz koje ćete postati najbolja verzija sebe

by Anđela Sabranović

Baš u skladu s poznatom izrekom “Po jutru se dan poznaje”, zaista imamo razloga vjerovati da je jutro itekako važno doba dana. Ujutro imamo više energije, svježi smo i odmorni, zbog čega smo i produktivniji, a i mnogi stručnjaci preporučuju da sve teže zadatke koji zahtijevaju više koncentracije i energije obavimo prve.

Ako niste jutarnji tip, nemojte očajavati. Postoje brojne navike koje se mogu pomalo uvoditi u dnevnu rutinu i tako poboljšati kvalitetu vašeg cjelokupnog dana. Upoznajte ih!

RANO USTAJANJE

Neki od vas bi mogli prestati čitati ovaj članak već pri upoznavanju s ovom prvom navikom jer jutro nikako nije doba dana koje volite. No, nemojte to učiniti. Dajte samima sebi priliku za istraživanje poboljšanja kvalitete života uz prakticiranje barem nekih od ovih navika kako biste se osjećali bolje i energičnije. Rano ustajanje možda će vam biti teško prvih nekoliko dana, no brzo ćete se naviknuti i prepoznati prednosti takvog funkcioniranja. Znanstveno je dokazano da ljudi koji ranije ustaju postaju uspješniji i proaktivniji, raspoloženiji su i imaju manji rizik od razvoja brojnih bolesti.

TJELOVJEŽBA

Rano ustajanje donosi brojne prednosti, a to je prije svega otklanjanje stresnog trčanja po kući kako biste stigli sve na vrijeme prije odlaska na posao. Jutarnji sati su mirni i donose posebne trenutke spokoja zbog kojih ćete poželjeti više se posvetiti sebi i svome zdravlju. Možete napraviti kratki jutarnji trening uz koji ćete dobiti puno više energije i optimizma za rješavanje zadataka koji vas očekuju. Jednom kada dan započnete s tjelovježbom, bit će vam teško prestati uživati u tome.

DORUČAK

Nemojte preskakati doručak. Dajte si vremena i pripremite sebi (i članovima vaše obitelji) zdravi obrok uz koji ćete probuditi vlastita osjetila i s veseljem krenuti u novi dan. Navika prakticiranja zdravog obroka ujutro nije zahtjevna i već puno toga možete pripremiti navečer. Birajte između brojnih zdravnih opcija poput omleta s povrćem i šunkom, smoothieja načinjenog od najdražeg voća ili zobene kaše koja se rado prilagođava svačijem ukusu jer je idealna za spravljanje na brojne načine.

OPUŠTANJE

Ukoliko niste tip za doručak i tjelovježbu i zaista se ne možete na to natjerati čim ustanete, isprobajte jutarnje vježbe disanja. Opustite i pripremite vlastito tijelo za novi dan i nove izazove koji vas očekuju. Zatvorite oči i pustite misli da teku prirodno, da dolaze i odlaze dok se vi fokusirati na disanje i dozivanje dobre energije.

Moglo bi vas zanimati i: Imamo 3 ideje za zdravi ljetni doručak

Tekst: Dalia Žmegač-Kunić

Foto: Pinterest

Možda će vam se svidjeti