Ukrajinski brand Skinity predstavio inovativno i personalizirano rješenje za njegu kože lica

by Anđela Sabranović

Na domaćem tržištu nedavno je predstavljen inovativni ukrajinski brand Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica.

Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.

Brand je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.

„Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena.

Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena.

Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koje pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i dr.“ – istaknula je Anna.

Svaka krema personalizirana je za svaki tip kože, a za ispuniti test o njezi kože potrebno je manje do 10 minuta na web stranicama proizvoda. Rezultati testa pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu.

Proizvodni pogon preselili u Hrvatsku

Osim u Hrvatskoj, brand je prisutan u Ukrajini, proizvode isporučuju i u Poljsku, a uskoro  kreću s lokalizacijom i prodajom na tržištima Srbije te Bosne i Hercegovine.

„Proizvodni pogon u potpunosti smo preselili u Hrvatsku. Svi naši proizvodi su prirodni i sigurni te izrađeni od 90 % organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije“ – pojašnjava Anna.

U Hrvatskoj su započeli i suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem koji je istaknuo kako je Skinity brand koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja.

Skinity i dalje surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a 10 posto prihoda od svakog prodanog proizvoda šalju u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama. Više možete saznati na web stranici skinity.me

Moglo bi vas zanimati i: Kupke koje sadrže Epsom sol su odlične za detoks organizma, ali i za opuštanje mišića

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti