Pridružite se našem 10-dnevnom izazovu i kreirajte novu večernju rutinu

by Anđela Sabranović

Život je ono što živimo sada i ovdje te vjerujemo kako nitko ne bi svjesno odabrao provoditi svoje vrijeme nesvjesno živeći kroz mobitel. Ipak, svi smo postali toliko vezani za njega da više ne možemo razmišljati objektivno i definirati neke granice koje su nam toliko potrebne.

Potaknuti tim razmišljanjem istražili smo kako to mala promjena u sklopu koje jednostavno ne koristimo mobitel dva sata prije spavanja utječe na nas. Već na prvi pogled jasno je kako ćete tako imati više vremena za sebe što dugoročno rezultira i kvalitetnijim snom što se posljedično odražava i na vašu produktivnost sljedeći dan.

Posljednja tri dana nastojali smo vas upoznati s važnosti večernje rutine, zatim s njezinim utjecajem na mentalno zdravlje, a na kraju smo i naveli prijedloge za aktivnosti kojima možete ispuniti svoju novu rutinu. Nadamo se da smo vam pobudili interes te smo u nastavku pripremili deset aktivnosti koje možete raditi prije spavanja, umjesto da besciljno lutate bespućima Interneta. Te aktivnosti su zapravo dio našeg malog izazova za sve vas.

Ovu listu možete preuzeti u PDF-u ovdje tako da je uvijek imate na mobitelu, a po želji je možete naravno i isprintati. Kao što možete vidjeti osmislili smo deset jednostavnih aktivnosti koje će vam pomoći da svjesnije provodite svoje večeri.

Trajanje izazova: 10 dana

Početak: 20.01.2023. godine

Kraj: 30.01.2023. godine

Sadržaj rutine: 10 točaka koje doprinose stvaranju svjesnije večernje rutine

Pišite nam svoje dojmove, a svi mi iz redakcije ćemo se također pridružiti izazovu i na kraju ćemo svoje iskustvo podijeliti s vama. Nadamo se kako ćemo svi zajedno kreirati večernju rutinu koja će onda pozitivno utjecati na sve segmente naših života.

Moglo bi vas zanimati i: VEČERNJA RUTINA 2/3: U današnjem tekstu otkrijete dobrobiti večernje rutine za mentalno zdravlje

Tekst: Anđela Sabranović

Foto: Canva

Možda će vam se svidjeti