Iza keramičkog crvenog šipka s potpisom Gishyan Ceramics i Ortigia mirisne linije proizvoda koja je došla u Durance Hrvatska trgovinu stoje dvije umjetničke duše. Alina Gishyan, osnivačica i kreatorica Gishyan Ceramics, upoznala je Renatu Jurić, CEO Durance Hrvatska kada je Renata tada tražila Šipak, simbol koji je Alina stvarala više od 16 godina u svom keramičkom radu. Šipak, koji nosi duboko značenje ljubavi, plodnosti i obilja, postao je Alinin središnji motiv, oblikovan s ljubavlju i predanošću. Ova zajednička ljubav prema umjetnosti, ljepoti, simbolici i mirisima dovela je do trenutne povezanosti između Aline i Renate, što je rezultiralo idejom o suradnji koja slavi prirodu, ljubav, umjetnost i luksuz.
Gishyan Ceramics
Šipak nastaje nakon cvjetanja ruže, što ga čini simbolom ciklusa obnove i regeneracije, a njegova upečatljiva, crvena boja često se povezuje s ljubavlju, strašću i energijom. Gishyan Ceramics poznat je po svojoj iznimnoj izradi, koja spaja tradicionalne tehnike s modernim, personaliziranim dodirom. Svaki keramički komad, uključujući potpisni crveni Šipak, ručno je izrađen s preciznošću i strašću, odražavajući Alinu posvećenost kvaliteti i ljepoti. Koristi samo najkvalitetnije materijale, osiguravajući da je svaki komad jedinstven i bezvremenski.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Durance Hrvatska
Durance Hrvatska je zastupnik za Durance francuski brend mirisnih proizvoda koji uključuju svijeće, kozmetiku, osvježivače prostora, proizvode za njegu posteljine itd. Durance Hrvatska posvećuje iznimnu pažnju u biranju brendova koji su stvoreni od strane žena ili imaju u sebi posvećenost ljepoti i kvaliteti. I Gishyan Ceramics i Durance Hrvatska vjeruju u pružanje kupcima više od običnih proizvoda- oni nude priče, emocije i iskustva neusporedive kvalitete.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Proizvodi koji slave ljubav, ali i žensko zajedništvo
Alina i Renata zamislile su spoj navedenih proizvoda: crvenog keramičkog šipka i mirisne linije Ortigia proizvoda kao poklon za svakoga; poklon koji predstavlja simbol obilja kao što je nar, samo je u ovom slučaju tu ulogu preuzeo šipak, i visokokvalitetni luksuzni proizvod kao što je svijeća šipak i sapun šipak osmišljeni i stvoreni na Siciliji osnivačice Sue Towsand. Ortigia Sicilia je inspirirana estetikom, bojama i mirisima najpovijesnije i najtropskije regije Italije. U ovom poklon paketu sazdano je obilje, umjetnost, toplina i luksuz koji nije definicija skupog, nego onog nečeg lijepog, taman to bila i najmanja sitnica, ali nečega što je u stanju nahraniti ženska čula.
Osobna povezanost između Aline i Renate temelji se na zajedničkoj strasti prema umjetnosti, prirodi i uvjerenju da bi stvari koje stvaramo trebale biti izraz ljubavi.

Poklon kutije sadrže:
- Gishyan Ceramics potpisni crveni šipak: Ovi šipci nisu samo ukrasni predmeti, već simboli ljubavi, plodnosti i obilja. Alina ih stvara više od 16 godina, ulažući svoje srce u svaki komad. Keramički šipak predstavlja obilje, život i strast—savršeno za izražavanje dubokih emocija.
- Ortigia Sicilija proizvodi: Poznati po visokokvalitetnim sastojcima i luksuznim mirisima, Ortigia proizvodi podižu iskustvo poklon kutije. S mirisnim sapunima od šipka, svijećama i drugim luksuznim proizvodima, Ortigia odražava bogatstvo sicilijanske prirode, kombinirajući eleganciju s najčišćim elementima prirode.

Budući da je svaka poklon kutija personalizirana, Renata Jurić iz Durance Hrvatska poručuje da dođete u trgovinu kako bi vam pomogla prema vašim željama i preferencijama odabrati iz različitih veličina šipaka i luksuznih Ortigija proizvoda te kako bi se kreirao savršen poklon.
Moglo bi vas zanimati i: Kako su povezani slow living i umjetnost?
Tekst: PR
Foto: PR, Instagram