Šipak i Ortigia Sicilija linija proizvoda od šipka čine nam se kao savršen spoj slavljenja ljubavi

by Slowliving uredništvo

Iza keramičkog crvenog šipka s potpisom Gishyan Ceramics i Ortigia mirisne linije proizvoda koja je došla u Durance Hrvatska trgovinu stoje dvije umjetničke duše. Alina Gishyan, osnivačica i kreatorica Gishyan Ceramics, upoznala je Renatu Jurić, CEO Durance Hrvatska kada je Renata tada tražila Šipak, simbol koji je Alina stvarala više od 16 godina u svom keramičkom radu. Šipak, koji nosi duboko značenje ljubavi, plodnosti i obilja, postao je Alinin središnji motiv, oblikovan s ljubavlju i predanošću. Ova zajednička ljubav prema umjetnosti, ljepoti, simbolici i mirisima dovela je do trenutne povezanosti između Aline i Renate, što je rezultiralo idejom o suradnji koja slavi prirodu, ljubav, umjetnost i luksuz.

Gishyan Ceramics

Šipak nastaje nakon cvjetanja ruže, što ga čini simbolom ciklusa obnove i regeneracije, a njegova upečatljiva, crvena boja često se povezuje s ljubavlju, strašću i energijom. Gishyan Ceramics poznat je po svojoj iznimnoj izradi, koja spaja tradicionalne tehnike s modernim, personaliziranim dodirom. Svaki keramički komad, uključujući potpisni crveni Šipak, ručno je izrađen s preciznošću i strašću, odražavajući Alinu posvećenost kvaliteti i ljepoti. Koristi samo najkvalitetnije materijale, osiguravajući da je svaki komad jedinstven i bezvremenski.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Gishyan Ceramics Handmade (@gishyanceramics)

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Gishyan Ceramics Handmade (@gishyanceramics)

Durance Hrvatska

Durance Hrvatska je zastupnik za Durance francuski brend mirisnih proizvoda koji uključuju svijeće, kozmetiku, osvježivače prostora, proizvode za njegu posteljine itd. Durance Hrvatska posvećuje iznimnu pažnju u biranju brendova koji su stvoreni od strane žena ili imaju u sebi posvećenost ljepoti i kvaliteti. I Gishyan Ceramics i Durance Hrvatska vjeruju u pružanje kupcima više od običnih proizvoda- oni nude priče, emocije i iskustva neusporedive kvalitete.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Gishyan Ceramics Handmade (@gishyanceramics)

Proizvodi koji slave ljubav, ali i žensko zajedništvo

Alina i Renata zamislile su spoj navedenih proizvoda: crvenog keramičkog šipka i mirisne linije Ortigia proizvoda kao poklon za svakoga; poklon koji predstavlja simbol obilja kao što je nar, samo je u ovom slučaju tu ulogu preuzeo šipak, i visokokvalitetni luksuzni proizvod kao što je svijeća šipak i sapun šipak osmišljeni i stvoreni na Siciliji osnivačice Sue Towsand. Ortigia Sicilia je inspirirana estetikom, bojama i mirisima najpovijesnije i najtropskije regije Italije. U ovom poklon paketu sazdano je obilje, umjetnost, toplina i luksuz koji nije definicija skupog, nego onog nečeg lijepog, taman to bila i najmanja sitnica, ali nečega što je u stanju nahraniti ženska čula.

Osobna povezanost između Aline i Renate temelji se na zajedničkoj strasti prema umjetnosti, prirodi i uvjerenju da bi stvari koje stvaramo trebale biti izraz ljubavi.

Poklon kutije sadrže:

  • Gishyan Ceramics potpisni crveni šipak: Ovi šipci nisu samo ukrasni predmeti, već simboli ljubavi, plodnosti i obilja. Alina ih stvara više od 16 godina, ulažući svoje srce u svaki komad. Keramički šipak predstavlja obilje, život i strast—savršeno za izražavanje dubokih emocija.
  • Ortigia Sicilija proizvodi: Poznati po visokokvalitetnim sastojcima i luksuznim mirisima, Ortigia proizvodi podižu iskustvo poklon kutije. S mirisnim sapunima od šipka, svijećama i drugim luksuznim proizvodima, Ortigia odražava bogatstvo sicilijanske prirode, kombinirajući eleganciju s najčišćim elementima prirode.

Budući da je svaka poklon kutija personalizirana, Renata Jurić iz Durance Hrvatska poručuje da dođete u trgovinu kako bi vam pomogla prema vašim željama i preferencijama odabrati iz različitih veličina šipaka i luksuznih Ortigija proizvoda te kako bi se kreirao savršen poklon.

Moglo bi vas zanimati i: Kako su povezani slow living i umjetnost?

Tekst: PR

Foto: PR, Instagram

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!