Plaža Sakarun: Posjetila sam je i otkrila je li vrijedna pažnje koju dobiva

by Anđela Sabranović

Kada sam prvi put vidjela na slikama plažu Sakarun znala sam da ju jednostavno moram vidjeti i uživo. Savršeno tirkizno more i plaže sa sitnim bijelim pijeskom su izgledali doslovno nestvarno i na prvi pogled nisam mogla vjerovati da se uopće nalazi u Hrvatskoj jer je nekako netipična za našu obalu. Plaža Sakarun se inače nalazi na Dugom otoku do kojeg je moguće doći trajektom iz Zadra.

Budući da sam te, sada već davne 2016. godine ljetovala u Zadru, odluka je pala. Idem barem na jednodnevni izlet na Dugi otok. Iz Zadra nekoliko puta dnevno ide trajekt za mjesto Brbinj na Dugom otoku, ali ponekad budu i gužve pa vjerujem da je bolje kupiti kartu unaprijed putem aplikacije. Budući da sam znala kako želim vidjeti plažu Sakarun pod svaku cijenu, iskreno zaboravila sam i provjeriti koliko dugo traje vožnja. Zato me malo iznenadilo kada sam shvatila da vožnja traje 1 h i 40 minuta. Ipak, osobno uživam na trajektu u društvu dobre knjige tako da mi je cijela vožnja prošla u uživanju.

Kada sam stigla na Dugi otok ono što sam odmah primijetila je nevjerojatan osjećaj mira koji me preplavio. Tamo kao da je vrijeme stalo. Do plaže vozi autobus koji je tada također izgledao kao da je iz nekog prošlog vremena, ali nisam imala apsolutno ništa protiv jer se savršeno uklopio u cijelu atmosferu. Svidjelo mi se i to što je otok sačuvao svoju prirodnu ljepotu i što tijekom vožnje nisam mogla ni vidjeti tragove turizma.

Prvi pogled na plažu Sakarun

Znam da otok ima još jako punih plaža, ali budući da smo došli na samo jedan dan mi smo ga cijelog odlučili provesti isključivo na Sakarunu i zbog te odluke nismo požalili. Na prvi pogled se potvrdilo to moje razmišljanje da ova plaža nije poput ostalih koje sam vidjela na našoj obali. Pijesak je savršen baš kao na slikama, a boja mora je doslovno nestvarna. Plaža je duga čak 800 metara, a nalazi se u blizini mjesta Soline.

Ono što ja osobno ne volim, ali što je s druge strane idealno za obitelji s malom djecom je činjenica da je voda jako plitka te trebate dosta hodati do razine na kojoj možete zaplivati. Ipak, pijesak je toliko ugodan za ležanje da sam dobar dio dana provela upravo u tom plićem dijelu. Na plaži možete iznajmiti suncobrane i ležaljke.

U neposrednoj blizini se nalazio zanimljivi beach bar koji je smješten u borovoj šumi tako da smo se tu sakrili poslije nekoliko sati na plaži. Taj beach bar nas je oduševio jer je sve u njemu napravljeno od prirodnih materijala i tako se dobro uklopio u tu čudesnu prirodu. Za ovaj članak sam provjerila i radi li još uvijek taj beach bar i dobra vijest je da jeste. Tu imate i odličnu ponudu salata i pizza tako da ste sigurni da imate i obrok odmah tu pokraj plaže. Uz to imaju i ponudu koktela tako da je potpuno uživanje sigurno.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Julia Berezhna (@julia.ber_travel)

Zaključak

Plaža Sakarun je definitivno bila vrijedna posjete i za mene je opravdala svu tu pažnju koju posljednjih godina dobiva. U kombinaciji s beach barom doista čini mjesto koje ima sve za jedan savršen morski dan za sve uzraste. Ja sam plažu posjetila u kolovozu, dakle u srcu sezone pa je zbog toga na njoj bilo i jako puno ljudi. Vjerujem da je u lipnju ili rujnu cjelokupni dojam još puno bolji tako da bih ponovni odlazak planirala u tim mjesecima.

Poslije ovog izleta sam detaljnije istražila Dugi otok i vidjela kako ima još mnoštvo plaža i zanimljivih mjesta koje želim posjetiti tako da se nadam kako ću u skorije vrijeme napisati i iskustvo ljetovanja na ovom toliko posebnom otoku.

Moglo bi vas zanimati i: Posjetila sam otok Proizd i ovo su moji dojmovi

Tekst: Anđela Sabranović

Foto: Privatna arhiva; https://www.placesofjuma.com/

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!