Što je uopće sreća? Ono što vas potiče da kažete: „Da, La Vie est Belle.”

by Anđela Sabranović

Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatom povijesti u industriji parfema, odjeknule su kod brojnih žena i učinile ga omiljenim mirisom. Bio je to miris sreće. 

Priča o uspjehu parfemske vode La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najljepšem uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom: Život je lijep. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vrijeme je da promotrimo njegov značaj u današnjem svijetu. Što nas čini sretnima, a što nas sprječava u tome?

Ovu obljetnicu 2022. godine obilježavamo i početkom novog razdoblja za Lancôme kao brend mirisa.  Naša se kultna parfemska voda po prvi put može ponovno napuniti.

Istraživanje „Stanje sreće u 2022. koje IPSOS provodi za Lancôme

Od samog osnutka 2012. godine, uspjeh ovog kultnog mirisa brenda Lancôme utemeljen je na suvremenoj viziji sreće. Ta je misija u skladu s naslijeđem osnivača kuće, Armanda Petitjeana, koji se uvijek oslanjao na pažljivo promatranje svijeta koji ga okružuje kako bi proizvodi koje stvara išli u korak s vremenom. S ciljem obilježavanja 10. obljetnice mirisa La Vie Est Belle i njegove nove reklamne kampanje, Lancôme proširuje svoju viziju kroz suradnju s institutom za istraživanja tržišta IPSOS u provedbi ispitivanja o sreći. Ispitivanje je provedeno na reprezentativnim uzorcima od 1000 ljudi u dobi od 16 i više godina iz ukupno 7 zemalja u Europi (Francuska, Italija, Španjolska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Njemačka) te Sjevernoj i Južnoj Americi (SAD, Brazil), a 3 najvažnija rezultata ovog istraživanja omogućila su brendu Lancôme da unaprijedi poruku koji ovaj miris šalje.

Osjećaj sreće sada i ovdje: lakše reći nego učiniti. Od 10 ispitanika 4 je izjavilo da su tijekom proteklog tjedna zaista rekli ili pomislili da je život lijep, a jedna trećina izjavila je da su općenito bili sretni. Međutim, gotovo polovica ispitanika smatra da ne mogu uživati u sadašnjem trenutku u dovoljnoj mjeri. Zbog toga mnogo njih smatra da su već proživjeli svoje najsretnije razdoblje. Suprotno od ovih sjetnih misli, poruka brenda Lancôme koja glasi „Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti.” poziva ljude da u potpunosti iskoriste neposrednu sreću koju sadašnjost nudi.

2022.: miris La Vie Est Belle sutrašnjice: danas poduzimamo konkretne korake za sretniju budućnost

Mogućnost ponovnog punjenja i obnovljivi sastojci: La Vie est Belle simbolizira pristup brenda Lancôme prema održivom luksuzu i otkriva novu, ekološki prihvatljivu verziju koja se može ponovno napuniti. 

Posvećenost detaljima i inovativnost u razvoju sirovina za ovaj miris omogućili su upotrebu sastojaka iz održivih izvora. Primjerice, pačuli koji je glavni sastojak mirisa La Vie Est Belle dobiva se iz održivog izvora na Baliju. Alkohol biljnog podrijetla dolazi iz Francuske. Baš svi sastojci formule mirisa La Vie Est Belle u skladu su s predanošću brenda prema djelovanju kojim se više čuvaju biološka raznolikost i okoliš.

Nastojanja brenda Lancôme odražavaju se i na bočici: brend je smanjio upotrebu stakla za 13%, a istovremeno nije bilo potrebno promijeniti prepoznatljivi izgled bočice. Svake će se godine uštedjeti milijun bočica, odnosno 223 tone stakla. Na sličan će se način smanjiti ekološki otisak vanjskog pakiranja te će se uštedjeti 15 tona kartona godišnje. Prepoznatljiva bočica može se reciklirati i ponovno napuniti. Ovom jednostavnom i očitom gestom koja ljubiteljima mirisa La Vie Est Belle omogućuje da na konkretan način svakodnevno sudjeluju u ovoj misiji uštedjet će se 50% stakla, 46% kartona, 46% plastike i 66% metala.*

Naposljetku, „krilca” na čepu bočice također su prošla kroz proces preobrazbe. Izrađena su od luksuznijih i otpornijih materijala te zrače blistavim sjajem više nego ikad prije.

Iris, nota od posebnog značaja

Suštinu mirisa La Vie est Belle čini iris, koji je zbog svojih posebnih mirisnih svojstava jedan od najcjenjenijih sastojaka u proizvodnji parfema. Francuski cvijet Iris pallida, koji za Lancôme dolazi u čvršćem obliku, širi miris svojih latica od cvjetnih i drvenastih nota do puderaste note aldehida i ljubičice. Ova složenost mirisa proizlazi iz nevjerojatnog putovanja od polja do kreativnog laboratorija.

Upravo ispod površine tla, u rizomu, vodoravnoj stabljici koja se grana iz korijena, cvijet irisa čuva svoje najdragocjenije mirisne note. Za prikupljanje je potrebno mnogo strpljenja jer se rizomi mogu brati tek 2 do 3 godine nakon sadnje. Nakon što se pohrane mogu biti potrebne dodatne 3 do 4 godine da se osuše kako bi u potpunosti ispustili svoj prepoznatljivi miris.

Julia. Osmijeh prepun sreće. 

Julia Roberts više je od lica koje predstavlja legendarni miris brenda Lancôme; ona ga u potpunosti utjelovljuje, a pokreću ju iste vrijednosti koje se njeguju u sklopu ove inicijative za sreću. Kemija između mirisa La Vie Est Belle i njegove muze nadilazi sami osmijeh. Autentična i iskrena, Julia Roberts izgradila je karijeru u skladu s vlastitim standardima. Kao priznata glumica, ponosna majka i posvećena filantropkinja, Julia Roberts potiče osjećaj sreće kod sebe, ali i ostalih. Njezina se suradnja s brendom Lancôme još od 2010. godine temelji upravo na tome.

Sreću od ljepote dijeli samo jedan korak. To je misao vodilja brenda Lancôme od samih početaka, a Julia Roberts njezino je utjelovljenje. U pravom smislu riječi. „Zaista vjerujem da je za ljepotu ključno da budemo sretni u životu. Mislim da je sreća jedna od najočitijih emocija kod ljudi: sviđalo vam se to ili ne, na licu, u pogledu i u stavu se vidi kako živite svoj život. Mislim da je to ključ za ljepotu.  Zaista, šarmantnost osmijeha funkcionira samo ako on odražava iskrenu sreću.”

Moglo bi vas zanimati i: Prirodni serumi za svaki tip kože – Možete ih napraviti doma

 Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti