Melvita je proslavila 40 godina u gradu na 4 rijeke te predstavila ekskluzivno limitirano izdanje

by Anđela Sabranović

Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već brojne godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti. 

U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima. 

Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.

Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.  

Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koji čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika. 

Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini www.melvita.hr te u odabranim Müller poslovnicama. 

Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.

Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava. 

Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti su posjetili i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.

Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka. 

Pratite Melvitu na njihovoj službenoj web stranici te na društvenim mrežama, Facebook i Instagram.

Moglo bi vas zanimati i: Melvita ima najnježniju organsku kolekciju proizvoda za bebinu kožu

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!