Kultni Rouge Dior stiže u novim nijansama s genijalnim performansama

by Anđela Sabranović

Pod vodstvom Petera Philipsa, kreativnog direktora Dior Makeupa, novi Rouge Dior ostao je vjeran svojoj couture baštini i stalnom pomicanju granica. Ovaj put njegova inovativna formula obogaćena je ekstraktom crvenog božura i kombinacijom aktivnih cvjetnih sastojaka za savršenu udobnost, pigmentiranost, postojanost i njegu. Punjiv, održiv i dostupan u dvije verzije, satenskoj i baršunastoj, odgovara svim usnama. I svakom raspoloženju!

Želeći odjenuti žene od glave do pete, prije punih 70 godina veliki Christian Dior stvorio je čarobni crveni ruž nazvan #9. Nijansa je dobila ime po njegovu sretnom broju i ubrzo je postala predmet ženskih želja. Od tada se u svijetu svake tri sekunde proda jedan Rouge Dior. Danas, s novom formulom, ovaj kultni ruž nastavlja nadahnjivati i osnaživati žene.

 

“Obnavljanje Rouge Diora uvijek je izazov. Kako nadmašiti već izvrstan proizvod? Ipak, opet smo uspjeli, kroz formulu, sastojke, znanje i stručnost u boji. Novi Rouge Dior je spreman zadržati svoju vladarsku krunu”, kaže Peter Philips, kreativni direktor Dior Makeupa.

Cvjetni ekstrakti i ultra-pigmentirane boje

Novu formulu su usavršili stručnjaci Diorova laboratorija za istraživanje i razvoj kako bi u potpunosti ispunila očekivanja modernih i snažnih žena. Sastojci su pažljivo birani kako bi osigurali izvanrednu njegu, a koncentracija cvjetnih sastojaka je udvostručena, osiguravajući hidrataciju, dugotrajnu boju i iznimnu udobnost. Čak i nakon uklanjanja šminke, usne su glatke, mekane i podatne.

Rouge Dior je obogaćen ekstraktom crvenog božura, koji iz dana u dan revitalizira nježnu kožu usana. Njegov sastav, bogat esencijalnim masnim kiselinama omega 6 i 9, pomaže zaštititi kožnu barijeru kako bi se spriječio prirodni gubitak vlage.

Za još intenzivniju hidrataciju, 24-satnu udobnost i 12-satnu postojanu boju, formulu upotpunjuju tri uljna ekstrakta. Ekstrakt cvijeta nara čini usne punijima do 12 sati, ekstrakt cvijeta kaktusa optimizira hidratantni učinak ruža za usne, a ekstrakt cvijeta hibiskusa pridonosi osjećaju iznimne udobnosti potičući prirodnu sintezu ceramida. Shea maslac upotpunjuje njihov njegujući i zaštitni učinak.

Dva završetka, dva couture potpisa

Kao apsolutni umjetnik boje, Philips je stvorio cjelovitu paletu od 70 modernih i smjelih nijansi u baršunastim i satenskim završecima. Nadovezujući se na Diorovu stručnost, proširio je paletu nude nijansi. Razvijene su i nove boje: crvenkasto-smeđe, boje cigle, roskasto-nude i smećkasto-koraljne. Ovaj raspon nijansi omogućio mu je stvaranje beskrajnih lookova, od najsofisticiranijih do najsmjelijih, kako bi istaknuo ljepotu i osobnost svih žena.

Četiri zvjezdane nijanse, četiri aspekta Dior žene

999, u satenskim i baršunastim završecima: ova apsolutna i univerzalna crvena podiže usne svake žene zahvaljujući savršenoj ravnoteži boja: topla crvena pojačana dodirom plave. 999 je boja Dior žene, elegantna i samopouzdana. Kultna nijansa povezana je sa sretnim brojevima Christiana Diora 9 i 99.

100 Nude Look, u satenskim i baršunastim završecima: kombinirajući mekanu bež s daškom ružičaste, utjelovljuje slavlje ženstvenosti koje je profinjeno, autentično i prirodno, puno suptilnosti i spontanosti.

720 Icone, u satenskim i baršunastim završecima: smećkasto-roza s dubokim plavim nijansama. Ova boja pruža trenutačan zdravi sjaj, a odražava hrabru, optimističnu i blistavu ženu koja s radošću prihvaća ljepotu svijeta.

777 Fahrenheit, u baršunastom završetku: narančasto-crvena preuzima brojeve 7 i 77 koji su se pojavili među prvim nijansama kultnog Rouge Diora. Živahna i vatrena, vibrantna i ikonična, utjelovljuje entuzijastičnu, poduzetnu i hrabru Dior ženu koja se usudi biti drugačija.

Kao dragulj, s magnetnim poklopcem, Rouge Dior osvaja i svojim redizajniranim pakiranjem. Elegantniji je, moderniji, ukrašen ikoničnim srebrnim prstenom s CD inicijalima i vječnim srebrnim canework motivom.

Četiri muze u priči o strasti i ženstvenost

Kampanju za novi Rouge Dior potpisuje renomirani modni fotograf Mario Sorrenti, poznat po jedinstvenom stilu upotrebe boje i svjetla. Kreirao je seriju vizuala za četiri muze Rouge Diora. Više nego ikada, nova kampanja evocira magičnu moć crvene. Naime, predivna kampanja inspirirana je kultnim revijama velikog maestra koji je obožavao rozu i sivu, crnu i bijelu, ali je svaka njegova kolekcija morala uključivati crvenu. On je to nazivao svojim “Coup de Trafalgarom”. Odjednom bi se, usred revije, “pojavio” model u spektakularnoj crvenoj haljini. Za njega je ta boja bila boja života, boja strasti.

Pred kameru Bardia Zeinalija, redatelja s fantastičnim pop stilom, stale su ne jedna nego četiri muze, četiri ambasadorice kuće, koje dijele snažne i inspirativne trenutke uz ritam pjesme Depêche Mode “Personal Jesus”. Prva je Yara Shahidi, glumica i producentica. Odjevena u raskošnu crvenu haljinu, očiju pokrivenih couture maskom, spremna je za izlazak. Dilraba Dilmurat, talentirana glumica, manekenka i pjevačica, priprema se za bal u vatrenom crvenom outfitu, sigurna da će sve oči biti uperene u nju.

Proslavljena međunarodna glumica i nadarena pjevačica Rachel Zegler zvijezda je treće scene u pariškome muzeju. U svijetlo crvenom couture odijelu, briljira pred kamerom kao najljepša skulptura među bijelim mramornim kipovima. Konačno, glumica Anya Taylor-Joy, ikona generacije, živi san o velikom balu. Ulazeći u golemu dvoranu, skida plašt i priprema svoj “Coup de Trafalgar”, otkrivajući grimizno odijelo koje privlači pažnju svih.

Moglo bi vas zanimati i: Serum Le Nectar Premier nije samo još jedan anti-age proizvod

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!