Od bakinog recepta do uspješnog brenda – razgovarali smo s Goranom Čipčićem, osnivačem Zorine masti

by Mateja Gajnik

Nedavno je obilježeno pet godina uspjeha brenda Zorina mast – jednog od najpoznatijih domaćih kozmetičkih brendova koji je svoj put započeo receptom bake Zore iz Dugopolja.

Od obiteljske masti za opekline do brenda s više od 30 proizvoda za njegu kože i planovima za osvajanje inozemnih tržišta, Zorina mast postala je simbol spoja tradicije, znanosti i ljubavi prema prirodnim sastojcima.

Povodom obljetnice i predstavljanja novih proizvoda, razgovarali smo s Goranom Čipčićem, vlasnikom i direktorom tvrtke Zorina mast, o njegovom poduzetničkom putu, izazovima i snovima koji i dalje pokreću ovu hrvatsku priču o uspjehu:

Kad se osvrnete na proteklih pet godina, što biste rekli, koja je bila najveća prekretnica u razvoju Zorine masti?

Kad vratim vrijeme unazad smatram kako velika prekretnica leži u samoj ustrajnosti i vjeri u babinu priču. Iz dana u dan nisam gubio entuzijazam iz kojeg je zračila velika vjera kako babina priču ima pravi potencijal. Fala Bogu, kockice su se posložile a entuzijazam nas i dalje prati. Mislim kako je jako bitno biti i dosljedan, ali i fleksibilan pred izazovima koji dolaze iz dana u dan. Iznimno je važno i okupiti pravi tim ljudi koji vjeruje u samu priču i, naravno, koji ima kvalitetu i sposobnost tu priču iznijeti.

Zorina mast danas je sinonim za prirodnu njegu i autentičnost. Kako je uopće započela priča? Jeste li očekivali da će prerasti u brend koji danas ima toliku prepoznatljivost?

Ne želim glumiti lažnu skromnost jer sam stvarno vjerovao kako ovaj brend ima veliku dubinu i potencijal za velike stvari, a istog sam mišljenja i danas. Znam kako je baba radila i na koji način se davala samoj priči i ljudima. Uvijek kažem kako su ljudi bitniji od svakog projekta. Baba je započela davnih 60-ih godina i puno je ljudi imalo doticaja sa samom kroz sve ovo. I hvala Bogu, sa babom izgradili smo jednu lijepu priču. Ona koja ima pravi početak, a na meni je odgovornost da nastavim graditi ono sto je baba započela. Za mene Zorina mast nije samo posao, ona je za mene nešto puno više i dublje.

U vremenu kada tržište vrvi “čudotvornim” proizvodima, Zorina mast ostala je vjerna jednostavnosti i prirodnim sastojcima. Koliko je teško zadržati autentičnost i povjerenje kupaca u takvom okruženju?

Nije teško i uvijek kažem kako je u životu puno stvari jednostavno, ali ljudi sami znaju zakomplicirati stvari, počevši od mene samog… Moja vizija u startu je bila kvalitetnu priču nadograditi kvalitetnim proizvodima po pristupačnim cijenama. Od samog starta sam odlučio biti svoj, autentičan i iskren, a istodobno sam bio svjestan da se ne mogu svakome svidjeti, ne samo ja nego cijela priča. Od svoje autentičnosti ne bježim niti to planiram. Duboko vjerujem u svoje vrijednosti i guram ih kroz priču o Zorinoj masti. Uvijek kažem kako sebe ne smatram znanstvenikom već samo odgovornom osobom da nastavim babinu priču.

Koliko su ljudski odnosi i zajedništvo važni za uspjeh jednog brenda?

Osobno ne mogu bez ljudi. Posao ne mogu graditi bez ljudi i Bogu sam zahvalan na svome timu. Vrijednosti koje su mi važne trudim se prebaciti i na svoje ljude. Volim im dati slobodu i pokazati segment i prostor u kojem im vjerujem. Postoje sitnice i detalji u kojima znam biti malo tvrdoglav, ali su stvarno rijetke. Bitno mi je da je osoba zadovoljna i da se ne osjeća opterećeno u našem odnosu. Većina stvari koje vidite kada je u pitanju Zorina mast ne dolazi od mene, već od naših ljudi. Guštam raditi s njima i volim vidjeti kada naprave nešto dobro pa se svi zajedno veselimo tome. Držim se devize da ja ne moram nikad biti u pravu, samo da babina priča ide naprijed.

Kada biste morali opisati Zorinu mast u samo tri riječi – koje bi to bile i zašto?

Ljubav babina! To su dvije riječi, ali za mene jako bitne i značajne. U njima se nalaze i moje sestre i nas dva brata. Ljubavi babina nas prati cijelo naše djetinjstvo, svima se davala i sve nas je voljela. Baba je bila životni oslonac i njena velika ljubav i toplina punila nas je iz dana u dan. Toliko jednostavna i mudra – u meni je ostavila veliki otisak. Dan danas kažem kako neke stvari s kojima je baba gradila Zorinu priču ne želim mijenjati i da budem iskren bojim se mijenjati. Osjećam veliko poštovanje i ljubav prema mojoj babi jer priču zapravo nisam započeo ja, nego ona.

Što možemo očekivati u sljedećih pet godina? Imate li nove proizvode koje razvijate, ideje ili projekte koji će nastaviti širiti Zorinu priču?

Želimo razvijati i dalje našu liniju – iz godine u godinu. Neki plan za koji vjerujem kako bi se mogao ostvariti jest lansiranje branda i u druge države. Trenutačno nije još vrijeme za to, ali vjerujem kako će i taj korak uskoro doći. Veselim se kako cijela priča ide nekim prirodnim putem i fala Bogu da sa svojim timom uspijevam pratiti rast babine priče. Izazova ima svaki dan, ali kada imaš oko sebe ljude koji mogu, a ne boje se iznijeti to, sve je puno lakše.

Pet godina Zorine masti nije samo priča o rastu jednog brenda, već i o vjeri u ideju, zajedništvu i ustrajnosti. Iz obiteljskog recepta koji je liječio kožu, izrastao je brend koji danas njeguje povjerenje, emociju i odgovornost prema zajednici. Kako sam Goran kaže, “iza svakog uspjeha stoje ljudi”, a upravo je taj ljudski faktor ono što Zorinu mast čini posebnom.

S vizijom širenja izvan granica Hrvatske i novim proizvodima koji prate potrebe suvremenih žena, Zorina mast nastavlja dokazivati da se iz ljubavi prema tradiciji može stvoriti budućnost, prirodna, održiva i iskreno hrvatska.

Foto: privatna arhiva, PR

MOGLO BI VAS ZANIMATI: Najčešće pogreške u njezi kože koje pogoršavaju tamne mrlje i sabotiraju tvoj blistav ten

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!