Repêchage

Repêchage ‘tretman u kutiji’

by Dalida Tomek

Repêchage, luksuzna kozmetika koju vole holivudske zvijezde posljednjih je nekoliko mjeseci dostupna i u Hrvatskoj

Otkrivamo tko je Lydia Safrati, žena iza brenda Repêchage i danas kultnog ‘tretmana u kutiji’! Lydia Sarfati istinska je vizionarka kozmetičke industrije i žena ispred svog vremena: Prva je na svijetu uvodila u tretmane njege i pomlađivanje. Porijeklom Poljakinja, Lydia je ostvarila svoj američki, ali i svjetski san. Roditelji su joj bili poljski Židovi koji su preživjeli holokaust, a kći Lydiu dobili su 1951. godine. Kad joj je bilo 19, Lydia je s roditeljima preselila u Italiju otkud su emigrirali u SAD, u New York.  Dvije godine kasnije, 1972. godine, upoznala je supruga Davida Sarfatija s kojim ima dvoje djece. Kako bi doprinijela kućnom budžetu Lydia je radila kao kozmetičarka i već 1977. godine otvarila kozmetički salon s prijateljicom i partnericom Shoshanom Kliot.

Početak brenda Repêchage seže u 1980. godinu

Otmjeni SPA centar Klisar Skin Care Centar na Manhattanu, u srcu New Yorka, u to vrijeme vole časopisi poput Voguea, Harper’s Bazaara i New York Timesa. Njegova popularnost svakim danom raste, klijentice su sve poznatije, ali i s problemima o kojima Lydia pažljivo sluša. One su ugledne pripadnice društva, zvijezde i modeli, koje puno putuju i imaju problem pronaći dobrog kozmetičara s kvalitetnim proizvodima na svojim putovanjima. Njihove priče inspiriraju Lydiu na osmišljavanje prvog proizvoda njezinog novog brenda Repêchage, osnovanog 1980. godine. Tretman Four-Layer Facial®, savršeni je tretman za lice koji omogućuje vrhunske rezultate neovisno o tome tko ga izvodi.

https://www.slowliving.hr/wp-content/uploads/2020/03/Repechage1.jpg

‘Tretman za lice u kutiji’, koji će kasnije steći kultni status, s pojedinačnim dozama njege koja osigurava konzistentne i savršene rezultate sastojao se od četiri sloja. Ta su četiri sloja koži pružala dubinsko čišćenje, hidrataciju, regeneraciju i lifting. Repêchage® Four-Layer Facial® bazirao se na najučinkovitijem sastojku za njegu kože – morskoj travi. Većina proizvođača filtrata morske trave obrađuje teko da je suše, čime se gube neki dragocjeni sastojci osjetljivi na toplinu, poput vitamina. Međutim, Repêchage morsku travu prikuplja na održiv način i iz nje izvlači tekućinu, a zadržava sve benefite.

Prva mineralna maska na bazi morske trave

”Morska trava je najkompletnija i najprirodnija komponenta za zdravlje, ljepotu i wellness. U njoj su koncentrirani vitamini, minerali, elementi u tragovima, makro elementi, fitohormoni i aminokiseline. 30 godina nakon što smo pionirski prepoznali ulogu morske trave u njezi kože, uspjeli smo postići da je ona na samom tronu najvažnijih beauty sastojaka u 21. stoljeću”, otkriva Lydia Sarfati, osnivačica brenda Repêchage. Tretmanom lica na bazi morske trave Lydia je zapravo prije 40 godina napravila prvu mineralnu masku o kojima svijet ljepote tek posljednjih godina priča.

https://www.slowliving.hr/wp-content/uploads/2020/03/Lydia-Sarfati.jpg

No, njezina priča tu ne staje. Drugi je put oduševila svijet ljepote kad je 2008. godine predstavila koncept Facial bara. Njime je klasične i često dugotrajne tretmane zamijenila bržom varijantom. Tretmani koji njeguju, hidratiziraju, omogućuju dubinsko čišćenje pora, lifting, te učvršćivanje kože i ujednačavanje tena u konceptu Facial bara dostupni su u 30 minuta ili manje. Za potpuni wow efekt. Inovacija koju je uvela nakon toga jest koncept Glow and Go koji uključuje četiri različite vrste masaže lica. One se rade u kombinaciji sa sheet maskom na bazi morske trave, za posvjetljivanje i ujednačavanje tena, umirivanje kože, hidrataciju i reduciranje znakova starenja. Još jednom, sve je to dostupno u manje od 30 minuta.

Žena koja i nakon 40 godina piše povijest beuty industrije

I nakon četrdeset godina u biznisu, u svojoj 69. godini, Lydia je iznimno predana svom radu pa s veseljem drži predavanja, educira i pomaže širenju znanja u beauty industriji. Izuzetna je motivacijska govornica i autorica knjige Success at Your Fingertips: How to Succeed in the Skin Care Business, pa ne čudi što i dalje piše povijest beauty industrije. Baš kao što to čini posljednjih 40 godina.

Pripremila: Lucija Biondić

Foto: promo

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!