Budućnost luksuza nije francuska ni talijanska – ona je švedska i zove se LELO. To potvrđuje i omiljena američka iseljenica u Parizu u novoj sezoni hit-serije Emily in Paris, koja je upravo izašla.
Riječ je o priči o dva grada, novim modnim izričajima i strasti, u kojoj se brend seksualnog wellnessa LELO i njegovi najprodavaniji proizvodi – LELO SONA 2 Cruise™ i SORAYA 2™ – iznenađujuće pojavljuju u seriji Emily in Paris.

Ova kameo uloga u globalno popularnoj seriji dodatno naglašava povezanost brenda s modernim, ambicioznim i, iznad svega, inkluzivnim načinom života.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Sigurnija i samopouzdanija u vlastitoj seksualnosti
U 7. epizodi pod nazivom Druge šanse (eng. Second Chances), LELO PRIDE platforma i proizvodi pojavljuju se u sklopu jedne od najvećih i najživopisnijih Povorki ponosa u Europi – one pariške.
Serija pritom ne koristi samo etos brenda LELO, već brend seksualnog wellnessa pretvara u snažnu kulturnu izjavu – izjavu o LELO misiji da ljude učini opuštenijima, sigurnijima i samopouzdanijima u vlastitoj seksualnosti.
Tijekom posljednjih godina Emily in Paris postala je poznata po poticanju otvorenog i hrabrog dijaloga o osnaživanju i senzualnosti. Stoga je sasvim prirodno da se u seriji odražava i priča brenda LELO koji već gotovo dva desetljeća teme individualnih potreba i želja dovodi u mainstream, pomažući ljudima da izgrade samopouzdanje i unaprijede svoje cjelokupno blagostanje.

Tekst: PR
Foto: PR
MOGLO BI VAS ZANIMATI: Menstrualni radar: Mogu li muškarci “nanjušiti” menstruaciju prije nego što im partnerica išta kaže?

