“Emily in Paris” i nova definicija užitka: kako je seksualni wellness postao dio pariškog luksuza

by Slowliving uredništvo

Budućnost luksuza nije francuska ni talijanska – ona je švedska i zove se LELO. To potvrđuje i omiljena američka iseljenica u Parizu u novoj sezoni hit-serije Emily in Paris, koja je upravo izašla.

Riječ je o priči o dva grada, novim modnim izričajima i strasti, u kojoj se brend seksualnog wellnessa LELO i njegovi najprodavaniji proizvodi – LELO SONA 2 Cruise™ i SORAYA 2™ – iznenađujuće pojavljuju u seriji Emily in Paris.

Ova kameo uloga u globalno popularnoj seriji dodatno naglašava povezanost brenda s modernim, ambicioznim i, iznad svega, inkluzivnim načinom života.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Emily In Paris (@emilyinparis)

Sigurnija i samopouzdanija u vlastitoj seksualnosti

U 7. epizodi pod nazivom Druge šanse (eng. Second Chances), LELO PRIDE platforma i proizvodi pojavljuju se u sklopu jedne od najvećih i najživopisnijih Povorki ponosa u Europi – one pariške.

Serija pritom ne koristi samo etos brenda LELO, već brend seksualnog wellnessa pretvara u snažnu kulturnu izjavu – izjavu o LELO misiji da ljude učini opuštenijima, sigurnijima i samopouzdanijima u vlastitoj seksualnosti.

Tijekom posljednjih godina Emily in Paris postala je poznata po poticanju otvorenog i hrabrog dijaloga o osnaživanju i senzualnosti. Stoga je sasvim prirodno da se u seriji odražava i priča brenda LELO koji već gotovo dva desetljeća teme individualnih potreba i želja dovodi u mainstream, pomažući ljudima da izgrade samopouzdanje i unaprijede svoje cjelokupno blagostanje.

Tekst: PR

Foto: PR

MOGLO BI VAS ZANIMATI: Menstrualni radar: Mogu li muškarci “nanjušiti” menstruaciju prije nego što im partnerica išta kaže?

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!