Kad 10. i 11. listopada svjetla WOLF konferencije ponovno zasjaje pred više od 600 sudionika, iza kulisa se već mjesecima odvija pravi organizacijski maraton. Svaka godina donosi nove izazove, inspiracije i kako Dora Olujić iz agencije aqventi kaže “konstantno žongliranje među zadacima”. Iako je raspored uvijek gust, a tjedan prije eventa često izgleda kaotično – uz dobar tim, zaraznu energiju osnivačice Ane Rotim i preciznu operativu koja je već postala sinonim za WOLF – i najveći kaos na kraju se složi “točno kako treba”.
Ove godine, u fokusu “iza pozornice” našla se upravo Dora, nova članica aqventi tima, koja je u samo nekoliko mjeseci uronila u svijet WOLF-a – i to punim tempom. Razgovarali smo s Dorom o tome kako izgleda ulazak u tim koji već pet godina gradi najpoznatiju domaću žensku konferenciju, što se događa iza pozornice, koliko je improvizacije dopušteno – i kako se između kaosa ipak pronađu mali slow living trenuci.

Dora, ti si se timu koji stoji iza WOLF konferencije pridružila tek ove godine – kakav je bio tvoj prvi dojam kad si “ušla u stroj” koji već ima petogodišnju tradiciju?
Prošlo je nešto više od pola godine otkad sam došla u aqventi tim, što znači i WOLF tim. Od prvog dana bio je to doslovno ulazak u stroj. Sjećam se svog prvog radnog dana nakon kojeg sam kući došla u potpunosti izbezumljena od količine informacija koje sam primila tog dana. Shvatila sam odmah da se radi o timu u kojem se vrijedno radi i u kojem uvijek ima posla, a s obzirom da sam po prirodi takva da volim izazove i probijanje vlastitih granica te teško ostavljam posao za sutra – mislim da sam se dobro uklopila. WOLF pop up, koji se pripremao u travnju, je bio moja uvertira u WOLF priču i svojevrsna test vožnja. Bila sam baš ponosna jer se tražila karta više, a bogme i goodie bag s kojim su svi bili oduševljeni. Teško je bilo usporedit iskustvo s prijašnjima kad mi je bio prvi, ali dugogodišnji tim je bio jako zadovoljan s onim što smo napravili mi novi u timu. Zapravo je zanimljivo to da sam WOLF kao projekt pratila godinama kao sudionik i baš prošle godine u ovo vrijeme sjedila sam u publici, dok sam ove godine dio organizacije. Vidiš ti što ti je život – nikad ne znaš gdje će te odvesti.

Dora kroz smijeh kaže da taj osjećaj “kaosa” ima i dobru stranu – energiju i adrenalin koji drže cijeli tim fokusiranim i povezanima. “Kaotično je, normalno da je… kreneš radit jedno pa iskoči drugo, pa ti zvoni mobitel, pa otpadne predavač last minute – konstantno žongliranje među zadacima, ali nema toga što se ne može posložiti.” A tu je i zajednica ljudi koji se okupljaju oko WOLF platforme koja ustvari nudi cjelogodišnja događanja – od konferencije preko Wolf pop-up evenata do WOLF kluba. Ovaj koncept omogućuje sudionicima ne samo da se inspiriraju predavanjima, već okupljaju, druže te dijele svoja znanja i iskustva koji su im dostupni cijelu godinu. Kako s godinama ljudi imaju sve manji krug ljudi koje upoznaju, jer današnji ritam života svodi se na posao, dom i ponešto bliskih prijatelja – WOLF zajednica omogućuje da se upoznaju svi ti uspješni ljudi, a poznanstva imaju potencijal da postanu i lijepa prijateljstva.
Kada si prvi put vidjela WOLF konferenciju iz perspektive publike i sada kad si s druge strane iza pozornice – što ti se čini kao najveća razlika?
Razlika je u tome što kao publika uopće nisi svjestan koliko sati rada stoji iza jednog ovakvog projekta. Koliko je tu ljudi, detalja, sastanaka, mailova, provjera, dogovora… Mislim da nitko tko ne radi u event indrustriji i tko nema isksutva s ovakvim stvarima to ne može ni shvatiti. Kao posjetitelju ti se čini da se sve nekako događa samo od sebe, a to je zapravo samo znak da je organizacija odradila sjajan posao. Kao čovjek iz publike bio mi je ovo samo jedan zanimljiv projekt na kojeg rado dolazim, a sada kada sam iza pozornice zapravo se divim svemu onome što kao tim radimo.

Kako Dora dalje opisuje – taj “nevidljivi rad” koji uključuje sve tablice, mailove, rasporede, produkciju, logistiku i partnerstva – događa se daleko od reflektora. No zahvaljujući uhodanim procesima i odličnim pripremama, improvizacije je zapravo vrlo malo. “Ono što se ne može posložiti, znači da nije suđeno – a tim se trudi da to bude rijetkost.” – dodaje Dora kada objašnjava što napraviti kada nešto baš nikako ne ide kako je trebalo ići.
Koji bi trenutak s priprema za WOLF 2025 izdvojila kao najposebniji ili najnapetiji?
Uhhh… toliko je toga da mi je teško uopće odabrati neki poseban trenutak, ali ajmo s najnapetijim. Jučerašnji dan donio nam je otkazivanje nastupa jednog predavača, izazov s cateringom zbog kojeg sam u trenutku promislila – ajme pa nećemo valjda bit bez hrane koju na kraju dana prodajemo kao stavku ulaznice, i na kraju jedan sponzor koji je debelo kasnio s ispostavom proizvoda za goodie bag zbog čega nismo mogli do pola šest sati krenuti slagat 600 goodie bagova. I evo – sve se riješilo na kraju!

Organizirate ne samo WOLF, već i konferencije AMICO i Futur Z pa si tako već sudjelovala i u organizaciji ovogodišnjeg AMICO kongresa u svibnju – kako doživljavaš dinamiku između ta dva projekta i po čemu se razlikuju?
Tempo u proljeće nam je bio napet i zapravo smo iz WOLF-a uletjeli u AMICO koji nam je jako važan projekt. Bila sam malo pod stresom jer nisam imala iskustva i uvijek me najviše strah stvari koje radim prvi put jer ne znam što očekujem. Na kraju smo odradili lavovski posao i zasluženo smo imali malo lakše ljeto za odmor i punjenje baterija. Futur Z još preostaje da ga doživim jer nam se sprema za malo više od dva tjedna, ali sada kada sam već odradila AMICO, WOLF pop up i veliki WOLF koji kreće danas, nema straha. Listopad nam je u šestoj brzini kao što vidite, ali uigrale smo se. E sad, razlika između zdravstvenog i lifestyle eventa svakako ima. Prije svega logistički je drugačije jer AMICO I Futur Z radimo u Opatiji, a WOLF u Zagrebu. Nadalje, u zdravstvu je to više formalno i nema toliko kreative kao što je to kod WOLF-a. Ovaj projekt je zapravo Disneyland moje šefice Ane Rotim kojeg je pokrenula 2019. iz svog gušta. Njoj WOLF dođe kao slikaru platno! Mi smo se pridružili njenom entuzijazmu i uživamo u ovom slikanju koje je puno izazova, ali pruža nevjerojatno zadovoljstvo i pruža najljepše boje. Moram bit iskrena kako me WOLF mrvicu više veseli od druga dva za koja si me pitala, ali svi su mi dragi i za svaki dajem zadnji atom sebe.

U timu koji broji osam članova, na čelu je Ana Rotim koja je sjajni vođa i motivator – navodi Dora dodajući: „Kad vidiš tu njenu energiju, nema šanse da ostaneš imun – zarazno je“. Uz Doru su još dvije osobe stalno zaposlene u agenciji, te ujedno najviše uključene u zadatke i operativu, dok ostatak tima čine vanjski ljudi koji vjeruju u ovu priču i koji, svatko u nekom svom segmentu, pomaže da od puzli nastane jedna velika i jasna slika. Ako se gleda šire, ljudi koji čine organizaciju ovakvog jednog događanja uključuju sve one bez kojih Peti kupe ne bi mogao biti Disneyland: od produkcije, studentica koje im pomažu slagati goodie bagove, do ekipe koja im pomaže s fizikalijama, fotografa, snimatelja…
Postoji li nešto što ste ove godine planirali realizirati za WOLF, ali je moralo pričekati neku buduću priliku?
Znaš kako kažu da ne smiješ otkrit želju jer se onda neće ostvarit… zato ću morat ostat malo tajnovita pa ću samo reći kako postoji jedna kategorija sponzora koju jako želimo vidjeti na WOLF-u i koju nismo uspjeli realizirati sada, ali vjerujem da ćemo uspjeti već iduće godine.
Imate li unutar tima neke svoje male “slow living” trenutke, rituale ili šale koje vas vraćaju u dobar mood kad se stres nakupi?
U ovom poslu je sve samo ne slow ahaha. Čak i kada je stresno (mi cure iz aqventija) volimo zajedno svaki dan sjesti na ručak i biti prisutne u trenutku pa možemo reći da su to neki naši slow living trenuci na poslu. Volimo nazdraviti dobrom čašicom vina kad odradimo dobar posao, a šale i zezancije u našem timu svakako ne fali. Smijanje nam već upada u agendu svakog radnog dana.

I upravo je to ono što se osjeti i u finalnom rezultatu – toplina i zajedništvo koje stoji iza svake minute WOLF-a. Jer kad tim diše kao jedno, i najveći događaji postaju priča o ljudima, energiji i ljubavi prema onome što rade.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Još stignete nabaviti ulaznice za WOLF konferenciju, dostupne na linku, koja kreće danas u Petom kupeu, a možete nabaviti i virtualnu ulaznicu za online praćenje!
Na WOLF konferenciju ne dolazite samo po inspiraciju, nego i po podsjetnik da postoji zajednica u kojoj se publika ne dijeli na vaše i naše, nego su svi zajedno ujedinjeni u stvaranju društva koje se želi mijenjati nabolje.
Foto: Jozo Čabraja, privatna arhiva, Instagram
MOGLO BI VAS ZANIMATI: Rad i odmor nisu suprotnosti: Što o tome kažu ovih pet uspješnih poduzetnica.

