Preloved Market dolazi na Špancirfest od 22. do 31. kolovoza: Influencerice, održiva moda i buvljak u srcu Varaždina uvijek dobro zvuče

by Slowliving uredništvo

Po prvi puta izvan Zagreba – Preloved Market stiže u Varaždin, a Šenoina ulica postaje nezaobilazno središte održive mode, inspiracije, zabave i dobrih vibracija gdje će poznata lica s društvenih mreža prodavati svoje omiljene odjevne komade. Najpoznatiji hrvatski festival ulične kulture, Špancirfest, ove godine postaje bogatiji za jedno posebno modno iskustvo -Preloved Market. Nakon brojnih uspješnih izdanja u Zagrebu, ovaj održivi buvljak, koji okuplja najpoznatija influenserska imena domaće scene, po prvi put pakira kofere i seli izvan glavnog grada – u srce Varaždina. Od 22. do 31. kolovoza, šarmantna Šenoina ulica pretvorit će se u vibrantnu zonu mode, zajedništva, održivosti i stila, uz dobru glazbu, kreativne aktivacije i opušteni ugođaj.

Tijekom deset dana Preloved Marketa izmjenjivat će se tri glavne tematske cjelineKids (odjeća i oprema za djecu), Fashion (moda za odrasle) i Home Decor. Svaka tema imat će vlastiti program i sadržaje, a influenceri će izlagati upravo na dan koji se podudara s njihovom temom. Tako će, primjerice, tijekom Kids dana posjetitelji moći pronaći neodoljive komade za najmlađe, sudjelovati u besplatnim kreativnim radionicama za djecu i uživati u sadržajima posebno prilagođenima obiteljima. Na istom principu, Fashion i Home Decor dani donijet će prigodne aktivacije koje će pratiti izlagački program.

Tko stoji iza Preloved Marketa

Iza Preloved Marketa inače stoji poznata zagrebačka influencerica Ines Šitum, začetnica projekta koji spaja ljubav prema modi i odgovornost prema okolišu. Vizija Preloved Marketa je jednostavna – dati starim stvarima novi život, potaknuti ljude na razmjenu, reciklažu i svjesnu kupovinu, ali na moderan, privlačan, inspirativan i zabavan način. Uz Ines, na svakom Preloved Marketu sudjeluju i brojne druge influencerice koje svojim prisustvom, osobnim komadima i energijom stvaraju atmosferu koja nadilazi klasično iskustvo buvljaka. Tako će biti i u Varaždinu gdje će se predstaviti više od 30 domaćih influencerica.

One će posjetiteljima ponuditi komade iz vlastitih ormara, točnije pažljivo birane haljine, cipele, torbe, nakit i još štošta, sve spremno da usreći nekoga novoga.  Svi koji posjete Preloved Market na Špancirfestu imat će time priliku uživo upoznati Luciju Lugomer, Paulu SikirićAnitu Dujić, Morenu PavićLedu Boss, Danijelu Stojanović, Lanu Biželj, Filipu Sorko, Ivu Erić i druga imena s Instagrama. 

Osim influencerima, Preloved Market otvara vrata i građanima – svakodnevno će biti dostupno nekoliko izlagačkih mjesta za otvorene prijave, gdje će posjetitelji moći izlagati i prodavati vlastite „preloved“ komade. Prijave se zaprimaju putem službenog Instagram profila Preloved Marketa.

Program Preloved Marketa na Špancirfestu 

Preloved Market nije “samo” buvljak – to je cjelodnevno iskustvo. Uz shopping, posjetitelji će moći uživati u nizu edukativnih i zabavnih sadržaja.

U Home Decor zoni posjetitelji će moći dobiti brze i praktične stilske savjete o uređenju doma od Maje koja se krije iza imena Krameraj, poznate na Instagramu po kreativnim i pametnim rješenjima kako osvježiti prostor bez velikih ulaganja. De Colores Studio, službeni zastupnik Annie Sloan boja u Hrvatskoj, priprema dvije besplatne radionice – jednu posvećenu otkrivanju čuvene Chalk Paint® boje i tehnikama bojanja, a drugu u kojoj će sudionici imati praktičnu demonstraciju tehnike bojanja s teksturom i korištenja voskova – Kutijica s karakterom.

Za najmlađe tu je Kids Corner s besplatnim eko radionicama Laboratorija zabave, gdje će djeca kroz igru otkrivati kako otpad može postati korisna stvar, graditi robote od smeća ili vlastiti hotel za kukce te istraživati obnovljive izvore energije. Poseban doživljaj donosi i radionica Čiri-biri bajka, gdje mališani stvaraju vlastite bajke i priče kroz igru i pripovijedanje, razvijajući maštu, govor i samopouzdanje.

U Fashion kutku održat će se radionica “Nosi se Varaždin” krojačkog obrta Gracia. Posjetitelje se poziva da donesu omiljeni komad trapera na kojem će moći dodati unikatne ambleme s motivima grada.

Posjetitelje čeka gurmanski kutak s hranom Chips, Chinke & Chudesa, dok je za predah i ugodno druženje pripremljena ISO TWIST chill zona. A kada padne večer, atmosferu preuzima glazba. Tijekom svih deset dana festivala, DJ Turk svojim pažljivo biranim setovima svakodnevno će stvarati ritam i energiju Šenoinoj ulici. Na pozornici će mu se pridružiti i niz izvođača – od popularnog pjevača ToMe i talentiranog Jakova Jozinovića, preko akustičnog dua Duške Brčić-Sušak i Filipa Palčića, pa sve do Public Hit Factoryja, trija akademskih glazbenika u sastavu Marko Vukmirović, Marino Tomasović i Eduard Kobešćak.

Radno vrijeme Preloved Marketa bit će od ponedjeljka do petka od 16 do 22 sata, te subotom i nedjeljom od 10 do 13h i od 16 do 22 sata. Ulaz je slobodan, a dobra vibra zagarantirana.

Moglo bi vas zanimati i: Ines Šitum predlaže za obiteljski izlet u prirodu četiri zanimljiva mjesta oko Plitvica koja vrijedi otkriti.

Tekst: PR

Foto: PR

 

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!