Na zagrebačkom nasipu u kvartu Savica postavljen je neuobičajen, ali itekako potreban eksperimentalni plakat koji može pomoći u pronalasku izgubljenih pasa.
Riječ je o inicijativi Hrvatskog Telekoma koja spaja tehnologiju, kreativnost i brigu za životinje – s ciljem da se smanji broj nestalih ljubimaca u Hrvatskoj.
Svake godine nestane više od 1500 pasa
Prema procjenama, svake godine više od 1500 pasa nestane ili zaluta, što za vlasnike predstavlja izrazito traumatično iskustvo, a za životinje ozbiljan rizik. Upravo zato ovaj projekt privlači pažnju jer pruža inovativan, ali i praktičan način pomoći.
Plakat nije običan – opremljen je posebnim mehanizmom koji ispušta miris hrane, dok je u njegovu sklopu smještena i zdjelica s vodom. Na taj način stvara se sigurno i privlačno mjesto na kojem se pas može zaustaviti i odmoriti dok ga vlasnik ne pronađe.

Precizno odabrana lokacija plakata
Lokacija je pažljivo odabrana – Savica, u blizini dog friendly parka, omiljenog mjesta susreta vlasnika i njihovih ljubimaca. Precizna lokacija plakata dostupna je i putem Google Mapsa, što dodatno olakšava potragu.
„Gubitak kućnog ljubimca jedan je od najtežih trenutaka za svakog vlasnika. Naša je želja pokazati kako tehnologija i inovativna rješenja mogu oplemeniti i naizgled male, ali zapravo iznimno važne životne situacije. Ako ovaj eksperiment pomogne spasiti barem jednog psa, već smo napravili veliku stvar“, istaknula je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
Ova inicijativa pokazuje kako i mala rješenja mogu imati velik utjecaj – jer pronalazak jednog psa znači povratak mira, sigurnosti i sreće cijeloj obitelji.
Tekst: PR
Foto: PR
MOGLO BI VAS ZANIMATI: Provjerili smo teoriju: Iza svake uspješne žene stoji jedna (a možda i više) mačka