Donosimo ekskluzivan intervju s Bread Clubom: Oni su moderni biznismeni koji stvaraju hype bez da ga guraju

by Petra Šafranko

Možda su trenutni hit Honey Butter toast i Matcha Meadow Boost (matcha s borovnicama), ali pravi recept Bread Cluba za uspjeh nije u proizvodima, već u njihovom mentalitetu. Oni su opušteni, ali fokusirani na izgradnju dobrog posla; kreativni, ali konzistentni i oprezni dok koračaju sigurnim poslovnim stazama – oni su doista moderni biznismeni koji često stvaraju hype u gradu. I točno to publika prepoznaje. U vrijeme kad popularnost zdravih pekarskih proizvoda sve više raste, oni ostaju pioniri ali i predvodnici novih trendova u pekarskoj ponudi zdravih proizvoda. Bread Club nije samo pekarnica – ono je statement, zajednica i lifestyle.

A odnedavno i modna pista. Naime, 8. svibnja predstavili su ekskluzivnu suradnju s brendom Lunilou, koja je rezultirala limitiranom linijom Lunilou proizvoda (majice, kape i torbe) i novih proizvoda u ponudi Bread Cluba (medeni tost i matcha s borovnicama) dostupni samo do 17.5. i samo na lokaciji u Frankopanskoj 2. Na predstavljanje ove suradnje svi su došli. Mediji su pisali, društvene mreže su gorjele, a Bread Club je još jednom pokazao da zna prepoznati trenutak i nametnuti novi trend.

I dok hype raste, mi vam donosimo ekskluzivan razgovor s troje od četvero osnivača – Zrinkom, Darkom i Anamarijom – vođen još uoči otvaranja njihovih novih lokacija u Ilici i na Jarunu. Ali, kako to biva u pekarskom svijetu, očito je bilo potrebno određeno vrijeme fermentacije kako bi ovaj intervju ugledao svjetlo dana – i to baš u pravom trenutku.

U Bread Clubu – kruh fermentira, baš kao i ideje

„Kao što kruh polako fermentira, tako i mi polako dozrijevamo, i sve je to jedan flow“, započinje Zrinka. I stvarno, njihovo poslovanje podsjeća na sourdough proces – ne možeš ga ubrzati jer moraš slijediti prirodne procese fermentacije, ali ako si dosljedan i imaš jasan cilj, rezultat je vrhunski. Rekli bismo, prava slow living filozofija.

Zrinka dalje objašnjava: „Kada je ‘panika’, onda svi znaju raditi u proizvodnji, i naravno ono što znaju – slagati kroasane, vagati cookije. Radimo posao koji volimo. Ima tu i projekata koje moramo završiti i koji su pomalo kaotični sami po sebi – i to je period kada ja „izgorim“. Ali sve ovo ostalo tekuće poslovanje je jedan flow. Svaki dan se nalazimo. Darko i Andrija završe oko 12 ili 13 sati u proizvodnji, dođu u ured. Imamo 9 poslovnica tako da svi moraju znati što rade, i radi se sve 2-3 dana unaprijed. A osim što zajedno radimo, zajedno se družimo i privatno.“

Oni ne prate trendove – oni ih proizvode

„Kvaliteta je najbitnija. Ne gledamo druge, idemo svojim putem“, kaže Darko. I taj put im definitivno dobro ide – nakon devet lokacija, jasno im je da su kvartovi ključ. Sami traže prostore, ne ovise o agencijama. “Kad smo otvarali poslovnicu na Vrbanima, znali smo da želimo kvart koji nama ima smisla i koji nam je poznat. A sada, nakon tri novo otvorene lokacije (Ilica, Frankopanska i Jarun), malo ćemo stati, brainstormati što ćemo i kako dalje, i onda ćemo odlučiti za dalje.“objašnjavaju Zrinka i Anamarija.

A što se tiče proizvoda? Treba im oko tri do četiri mjeseca sveukupno da se nešto novo napravi, plus treba i vremena da kupci prepoznaju neki proizvod. „Nekim proizvodima smo dali veći vremenski period da prođu kroz cijeli taj proces, nekima manji period. Znalo se i dogoditi da za ono što smo mi mislili da će možda biti hit, nije zaživjelo, dok su nas neki proizvodi iznenadili. Na primjer, kroasan s maslinama i ružmarinom te tiramisu su bili debakl, dok su cimet rolice i buhtle bile hit. Buhtle su definitivno hit koji nismo očekivali da će toliko dobro ići. Za cimet rolice smo već pretpostavili da će dobro ići, i bili smo u pravu.“ objašnjava Darko, koji je zaslužan i za novi proizvod Honey Butter Toast – spoj hrskavog toasta, topljenog maslaca i meda.

Odluke se ne donose na temelju intuicije, već testiranja i prihvaćanja kupaca. Hoće li Honey Butter Toast ostati i dalje u ponudi nakon ove vremenski limitirane kolaboracije s brednom Lunilou – vrijeme će pokazati svoje.

Atmosfera koja vibrira u duhu kluba

Nije nepoznanica da je Bread Club u svojim zadnjim trima poslovnicama promijenio kurs vizualnog identiteta, zahvaljujući suradnji s arhitekticom Anjom Gospodnetić i dizajnerom Antom Begićem. „Arhitektici Anji Gospodnetić smo skroz prepustili ova nova uređenja… htjeli smo da prostor bude topliji, pošto ima dio za sjedenje i druženje. Mi bismo rekli kako je to uređenje u stilu jugo nostalgije“, objašnjavaju Zrinka i Darko.

I doista, na predstavljanju novih proizvoda i suradnje s Lunilou brendom u Frankopanskoj, uz glasne bitove DJ-a, mnoštvo poznatih lica, influencera, novinara i onih koji dolaze na IT događanja, vibrantna atmosfera je potvrdila ono što Bread Club već neko vrijeme gradi – ne samo mjesto kupnje, već prostor u kojem se ostaje, razgovara, dokumentira, dijeli.

Za kraj, pitali smo Zrinku i Darka koji su njihovi slow living trenuci (Anamarija je otišla u međuvremenu).

“Skužila sam da je za mene slowliving – disciplina. To znači da imam neki flow u danu, treniram, idem na sljeme svaki vikend i svaki dan šećem dva puta po pola sata – i to je nešto što me resetira. I to ti je moj slowliving.” – objašnjava Zrinka.

“Moraš napraviti starter dva dana prije da bi imao s čime raditi. Sama ta činjenica znači da moraš imati neki flow po kojem ti sve funkcionira. Mi danas (bila je srijeda dok smo radili intervju) ujutro do 9 sati trebamo znati koju količinu kruha ćemo raditi za petak. Dakle, u srijedu već trebaš napraviti starter. To je proces koji se ne smije prekinuti ili poremetiti jer nemamo u suprotnom s čime raditi i nemamo proizvoda, i samim time je to uhodani mehanizam. Moraš još misliti o vremenskim uvjetima, praznicima itd. Družimo se i van posla, živimo svi jako blizu jedni drugima, imamo i slične hobije i volim bježati iz grada u prirodu.” – objašnjava Darko.

Što znači biti član Bread Cluba?

Ne treba vam kartica lojalnosti. Dovoljno je da cijenite fermentaciju, autentičnost i atmosferu. U svijetu u kojem svi žele nešto ‘novo’, Bread Club je ‘ono poznato’ koje se stalno mijenja.

Moglo bi vas zanimati i: Inspiriramo se: Lori Brnčić i njena zero-waste načela privatno i poslovno.

Tekst: Petra Šafranko

Foto: Petra Šafranko, Instagram breadclub 

 

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!